Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

2.nap,2.Gyáva

2013.05.08. 00:26 Fodor Fanni

A mai nap kipihenhettem a tegnap fáradalmait, ugyanis este fél 7kor találkoztam Pepével a Thália előtt. A többiek már benn voltak az Új stúdioban, ahol a darabot szokták játszani és ismerősként köszöntöttek, hisz a tegnapi több órás közös utazás után olyan, mintha már egy hete velük lennék.
Az előadás előtt megismerkedtem egy cseh lánnyal, aki Krisztián partnere a filmben, amit jelenleg forgat. Nagyon aranyos volt, jól megértettük egymást, annak ellenére hogy nem tudott olyan jól angolul, és hogy én folyton franciául beszéltem hozzá.
Az előadás ismét hihetetlenül jó volt. Örülök, hogy mégegyszer megnéztem, mert voltak különbségek a hétfőihez képest.

A gyáva

A beszélgetésről nem is beszélve! Ez tényleg beszélgetés volt, a többség aktívan részt vett (odaültem tolmácsolni a cseh lányhoz) és nagyon érdekes hozzászólások voltak, volt egy 13 éve tiszta, volt heroin függő férfi a közönségben, akinek megjegyzései kifejezetten lendítettek a társalgáson (a darab egy drogfüggő fiúról szól)
A végén mikor elment a közönség mi még beszélgettünk a darabról valamint a holnapi napról, mely számomra egy újabb programmal, egy filmforgatással bővült.
Holnap reggel Pepével találkozom és elkísérem a szinkron stúdióba, utána pedig elmegyek Krisztiánék filmforgatására,majd este ismét irány a Thália, ahol megnézem egy másik előadásukat Ady/Petőfi címmel.

Szólj hozzá!

Címkék: Művészet

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr555287338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása