Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

4. nap, színházon kívül

2013.05.13. 01:01 Fodor Fanni

(a hét folyamán Scherer Péter, színészt követem)

A napot a Gellért téren kezdtem volna, ahol a Bringázz munkába program keretében Péter reggelit osztott a bicajosoknak. ( http://bringazzamunkaba.cafeblog.hu/2013/05/08/akik-a-reggelit-szervirozzak-scherer-peter-hegedus-d-geza-nemeth-juci-es-kiraly-julia/?fb_action_ids=4188927581119&fb_action_types=og.likes&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%224188927581119%22%3A185373251619497%7D&action_type_map=%7B%224188927581119%22%3A%22og.likes%22%7D&action_ref_map=%5B%5D )

Sajnos az autósok nem akarták, hogy odaérjek, de igazuk is volt, hisz miért megyek egy bringás reggelire kocsival.. Másfél óra dugóban állás után, úgy döntöttem villamossal folytatom utamat, jól tettem, ugyanis a Kálvin téren kiszállva egy ismerős alak tekert el mellettem, Pepe volt az és természetesen nem vett észre. Sikerült elérnem, így követtem a következő programra (a reggeli véget ért, sokan voltak, így az étel hamar elfogyott) mely egy megbeszélés volt egy első éves rendező tanonccal, aki felkérte Pétert a vizsgafilmjének egyik főszerepére. A megbeszélés során felolvasták a darabot, Pepe elmondta az észrevételeit vele kapcsolatban, és megállapodtak a forgatás időpontjában. A beszélgetés végén Dani meghívott minket fagyizni, ugyanis kiderült, hogy a Bazilikával szembeni Gelarto Rosa fagyizóban dolgozik. Ezt az ajánlatot nem lehetett visszautasítani, el is sétáltunk a Bazilikához, ez alatt Danitól megtudtam, hogy melyik filmes suliba ne menjek, és hol zajlik jó képzés. Ezután mindenki megkapta a maga rózsáját (epres-bodzás és ferreros fagyim isteni volt) és szétváltunk.

Este, hogy ne boruljon fel a „minden este egy színház” rendszer, és már korábban megbeszéltem Lukáts Andorral, hogy meg szeretném nézni, elmentem Az utolsó tekercs című előadására. Érdekes darab volt, sokat lehet rajta gondolkodni, egy biztos, hogy Lukáts Andor remek színész.
http://szinhaz.hu/budapest/51332-az-utolso-tekercs-beckett-bemutato-lukats-andorral

Szólj hozzá!

Címkék: Művészet

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr935297460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása