Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Zárójelentés

2013.05.13. 22:22 Molnár-Boldog Eszter

Mint a többi napot, a pénteken is a SOTE I. sz. Gyermekgyógyászati Klinikán, a gyermek pszichiátrián voltam, aminek vezetője Dr. Gallai Mária. Ezen a napon csak a viziten vettem részt, ahol a csapat megbeszélte mindegyik gyerek pontos diagnózisát és esetleges további kezelését. 

I._sz._Gyermekgyogyaszati_Klinika.jpgMint az előző bejegyzésekben írtam, Dr. Böhm Mónikát és Major Melindát követtem, akik két gyermek diagnózisát állították fel a héten. Az egyik fiúnál beigazolódott a gyanú, valóban ADHD-ja van. Viszont a másik gyereknek inkább a család terápia folytatását javasolták, amit már elkezdtek egy hete. 

Nagyon jól éreztem magamat a héten, nagyon érdekes volt figyelni a gyerekeket és az orvosok, pszichológusok munkáját. A csoport terápiás foglalkozások voltak a legizgalmasabbak számomra, mert mindig is ódzkodtam tőlük (sosem értettem, hogyan segíthet valakin egy csapat idegen, akinek semmi köze az adott ember problémájához), de láttam, hogy itt mennyit segített a gyerekeknek és mennyi információt adott a szakembereknek. Végülis logikus, hiszen társas lények volnánk...

Mindenesetre még emésztenem kell a tapasztalataimat és el kell gondolkoznom mi is érdekel engem igazán. Hasznos volt ez a hét és sok új élményt szereztem, amit ezúton is köszönök mindenkinek, aki ezt lehetővé tette!

Szólj hozzá!

Címkék: Orvoslás Pedagógia-Pszichológia

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr855299106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása