Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

5. nap, Péntek esti színház

2013.05.13. 22:24 Fodor Fanni

A pénteki napom este indult a Centrál színházban, ahol a Pletykafészek című darabot néztem meg. http://www.centralszinhaz.hu/eloadasok/program/52169/pletykafeszek

Ismét korábban érkeztem, Péter bevitt a színész büfébe, ahol egy friss, meleg pogácsa és egy cola kíséretében helyet foglaltunk. Míg mi beszélgettünk sorra jelent meg a többi színész, Liptai Claudia, Nagy-Kálózy Eszter, Rudolf Péter, Simon Kornél, Schmied Zoltán.


Valamint más színházi dolgozók is voltak ott, akik egyáltalán nem lepődtek meg témahét hallatán (Péter mindenkinek, akinek bemutatott elmondta, hogy honnan jöttem, mi ez a témahét, és, hogy ugye milyen jó), sőt mondták, hogy ismerik már az AKGs árnyék témahetet.
Rudolf Péter első kérdése az árnyékolással kapcsolatban, az volt, hogy a színpadra is követni fogom-e Pétert, én természetesen azt mondtam, igen persze, ők jót nevettek, pedig komolyan gondoltam..:)
A darabot nagyon élveztem, főleg a színészek miatt, könnyed, vicces péntek esti kikapcsolódás volt.
A színház után Péterrel kinn beszélgettünk, mikor egy fiú, félénken megszólította, hogy esetleg készíthetnének-e a művészúrral egy fotót, Pepe természeten beleegyezett. (a hét folyamán többször volt, hogy fotót vagy aláírást kértek és ő mindig kedvesen fogadta a rajongókat) Épp, hogy pislogtam egyet, mire egy csapat fiatal rohamozta meg őt, engem kiszorítva, intettünk egymásnak, hogy majd beszélünk, és ott hagytam a boldog csapat gyűrűjében, visszanézve még láttam, ahogy Pepe kedvesen mosolyog a kamerába.

Szólj hozzá!

Címkék: Művészet

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr745299087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása