Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Paris Hilton és a minőségi időtöltés

2013.05.12. 20:04 Varga Dóra C

Pénteken az utolsó napomat az Index internetes bulvármagazinjánál a Velvetnél töltöttem, ami sokak kedvence.

Lassan telt eleinte a nap, mert legalább fél órát ültem úgy, hogy nem kaptam semmilyen feladatot. Vettem egy nagy levegőt, és megkérdeztem, hogy kaphatnék-e feladatot.  Szerencsére többet is kaptam egyszerre. A smárolós Paris Hilton, Hulk Hogan és az interneten keringő szexvideója, verekedő gördeszkások, egy pitbulltámadás, meg az őrült apa, aki élethű játékfegyvert fogott a fiára... ezek a cikkfordítások kerültek ki a kezem alól, bár azt hiszem csak kettőt használtak fel belőlük az oldalon. Próbáltam ötletet is ajánlani nekik, de sajnos nem volt megvalósítható jogvédelmi okokból kifolyólag.

Délután környékén elküldtek egy közeli óbudai piacra, ahol interjút kellett készítenem az árusokkal. Viszonylag kevés újdonsággal tudtam szolgálni mikor visszamentem, sok többletinformációhoz nem jutottam.

Így telt el a pénteki napom. Megköszöntem a lehetőséget és nehéz szívvel elbúcsúztam attól a remek érzéstől, amit a szerkesztőségben eltöltött pár nap alatt éreztem. Ahogy már korábban is írtam, a hangulat a szerkesztőségi üléseken és a számítógépek előtt is mindig nagyon jó volt, hála a folyamatosan beáramló érdekesebbnél-érdekesebb híreknek és a jófej munkatársaknak.

A hozzám legközelebb álló feladatok azok voltak, amiket ténylegesen én is írhattam, így például az érettségiről szóló cikkek. De érdekesek voltak számomra az MTI-s fordítások is. A Velvetre készült cikkfordítások távolabb álltak tőlem, pedig eleinte azt gondoltam volna, hogy több hozzáfűznivalóm lesz ezekhez a témákhoz.

Maradt még pár megválaszolatlan kérdésem, de remélem a jövőben még lesz lehetőségem visszatérni ide, és kideríteni a választ a ezekre a kérdésekre is. :)

Ezúton is szeretném megköszönni Munk Verának és a Velvet szerkesztőségének a lehetőséget, hogy a gépezet részese lehettem!

Szólj hozzá!

Címkék: Média

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr675297045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása