Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Flamenco utolsó nap

2013.05.12. 20:00 Bianka Dömölki

Utolsó napomon pénteken 9 órára érkeztem Szilviához a Danubius Hotel Flamencoba. Egy gyors körbejárás után elfoglaltuk helyünket az irodájában és a mindennapi dolgokkal foglalkoztunk. Számlázás, megrendelések, táblák kiírása, napi menü frissítése, dekorációk, nyomtatások és még sok más.

Ez alatt a két nap alatt sok érdekest dolgot megtudtam, annak ellenére is, hogy ezek nyugis napok voltak. Kedves mentorom nagyon segítőkész volt és szerintem nagyjából amire kíváncsi voltam mindenre választ kaptam. Jól éreztem magam, a légkör is jó volt, mindenki kedves volt és nyitott, ez számomra egy jó pont volt.

Szólj hozzá!

Címkék: Vendéglátás

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr455296448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása