Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Ötödik csodálatos nap a javítóintézetben

2013.05.12. 21:48 Pálinkás Anna

      Sajnálom, hogy vége lett a hétnek, nagyon élveztem és remélem a jövőben is vissza tudok jönni majd önkéntesként, vagy ami adódik. Az utolsó napom is ugyanolyan jól telt, mint a többi, ismét többet megtudtam az ittlévő lányokról, ahogy eddig minden nap.

Az ebéd után megnéztük közösen azt a filmet, amit a filmszakkörösök készítettek egy másik (fiú) javítóintézettel közös projektben, ebben pedig kicsit bepillantást is nyerhettem abba, hogy mennyire is különbözhet két ilyen intézet, még akkor is, ha azonos városban vannak.

          Azt hiszem sokszor elmondtam már a héten, de szívesen maradtam volna még egy pár hetet.

Szólj hozzá!

Címkék: Pedagógia-Pszichológia

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr855297198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása