Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

DJSuperStereo (elso nap)

2013.05.07. 22:36 Lambert Fernando

Én amint a helyszínen kiderült, egy DJ-hez kerültem aki a híres nevezetes Balkán-Elektro műfajban mutatja meg tudását és kreativitását a legjelentősebben és e-mellett dobos is egy kisebb zenekarban. Éppen egy remixet készített amikor felmentem hozzá és így sikeresen végignézhettem, hogy hogyan készít remixet egy DJ. Az eredeti előadó által lett felkérve az említett zeneszerzőnk, hogy készítsen remixet a számához melyet majd egy második remixxel együtt fognak majd kedden valamikor kiadni. Közben elmondta, hogy tulajdonképpen egy “önálló zenész” akinek nincsen menedzsere ezért minden ügyet neki kell intéznie internetes kapcsolattartások segítségével. Igazából a vártnál hasznosabbnak bizonyult ez az egész mivel, hogy betekintést nyertem egy önálló előadónak a munkarendjébe és a megbízásainak a lebonyolitásaiba valamint az alap anyagi jövedelmének a forrásait is jobban megismerhettem.

 

Szólj hozzá!

Címkék: Művészet

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr325286823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása