Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Danubius Hotel Flamenco

2013.05.09. 23:24 Bianka Dömölki

Csütörtök reggelemet a Danubius Hotel Flamencoban töltöttem, Varga Szilvia igazgatói asszisztens árnyékaként. A hotel a Feneketlen-tó közvetlen közelében van, idejutnom nagyon egyszerű volt, mivel a nagyszüleim a másik oldalt laknak, 5 perc alatt beértem.

Rendkívül kedvező, hogy ennyire közel van a természethez, és a város látványosságaihoz is egyaránt. A hotel egy kifejezetten rendezvényekre összpontosult szálloda, megbeszélések, üzleti tárgyalások és esküvők gyakori színhelye. Nem csak a környezete zöld, hanem maga a szálloda is, mivel amit meg lehetett oldani, egy nagy felújítás és sok minden kicserélése keretében, környezetbaráttá alakult. A nagyobb áramot felemésztő gépek helyet cseréltek energiatakarékosabb változatukkal. Szelektív hulladékgyűjtés folyik, és a csapok is víztakarékosságra vannak beállítva. Kifejezetten vannak WWF szobák is. 

Reggel fél 9-re érkeztem, kedves mentorom pedig alaposan körbevezetett a szálloda alsó szintjén, ami a konyha, rendezvénytermek, uszoda, kondi terem, bár és a reggelizőből állt. Utána megkaptam a visitor kártyámat, majd a személyzeti folyosók labirintusán eljutottunk az asszisztensi irodába. Reggelire kaptam kakaós csigát is. Az irodában megnézhettem a környezetbarát nyertes projektjüket, a facebook oldalon böngészgettem, majd segítettem az itallapok kicserélésében is. Sok minden érdekes dolgot megtudtam a szállodáról, hogy mik is vannak a háttérben. Sokszor jöttek az irodába más alkalmazottak is különböző ügyek kapcsán. Volt egyhatalmas nyomtató a szoba végében ami mellett ültem, ezzel volt mindenkinek a legnagyobb baja, mert vagy nem akart működni vagy beragadt a papír, de aztán mindig megoldódott. Ebédszünetben hortobágyi palacsintát ettem, de volt olasz zöldség leves és pörkölt is salátával. Egy kis pihenő után következett a filmesek fogadása. A szakácsukról forgattak egy interjút, ami még majd sok mindennel bővül, ennek a részleteibe is bele tudtam nézni. Elég hosszúra nyúlt és utána már el is voltam engedve, körülbelül 2-kor végeztem. Kifelé menet leadtam a visitor kártyámat, amiért holnap újra el kell mennem, de nem is baj mert rendkívül aranyos a bácsi, a kapuőr azt hiszem.

Hotel Flamenco - official 2.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: Vendéglátás

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr105291984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása