Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

2.nap ankert

2013.05.08. 11:46 Bence Horn

A mai nap bent maradtam az Ankertben mig Leo elment alapanyagokat beszerezni, az uj asztalokhoz. Itt bent ekozben megmutattak, hogy hogyan is nez ki egy nap szamlazasa. Elosszor az osszes kiadast bevetelt az elozo napi adatokrol atneztuk, majd tobb fele szempont alapjan bevittuk egy szamitogepbe, pontosabban egy internetes excel tablaba. Kozbe a szefben talahato bevetelt, meg es az ottani penzt eggyeztettunk az elozo napi kassza zaras adataival, ami blokkokon van. Altalaba a bevetel 1,08% ara kell torekedni, mivel a vendeglato szakmaban a jatt az a 8% egy nagyon fontos resze a beveteleknek. Ehhe megfeleloen kell teljesiteni a kiszolgallo szemelyzetnek, hogy meg legyen ez a 8%. Penz szamolgatas utan, leultem beszelgetni, kis levket vegighalgatni az eggyik resztulajdonossal, aki elmagyarazta osszefogoan hogy tulajdonkeppen hogyan is mukodik egy ilyen uzlet. Ehhez egy abrat is csinalt nekem amit megprobalok csatolni. Ekkor mar delutan fele jartunk, ugy hoy segitettem a hely nyitasaban, elokeszuleti pakolasok, asztaltorlesek stb. Majd kaptam egy feladatot hogy egy "disco" valamint "buffet" vilagitos tablat rakjak ki ami nem is volt olyan konynu, ragasztani szerelni kellett az egyik tablat igy csak a "disco"-t tudtam a mai nap ki helyezni. Ezalatt a folyamat alatt bejartam az ankert felso, romos szintjeit ami egy kifejezetten izgalmas hely ahova a vendegek nem is nyernek belepesi jogot. Ezutan estefele meg meghalgattam egy megbeszelest ami a penteki Pop up galery openingrol, es a heten elvegzendo tervekrol szolt ugy nagyjabol. 

Szólj hozzá!

Címkék: Vendéglátás

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr705287843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása