Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Átrium-Kedd

2013.05.08. 21:19 Kollár Kata

Kedden negyed 10-re mentem. Elvileg nagy felfordulásra kellett volna megérkeznem, de sajnos nem volt, úgyhogy várni kellett rá. Várakozásomban felírtam a kinti táblára, hogy mi lesz az e havi bontás, színes krétával, azt szeretem. Olyan fél 12 fele megérkeztek végre valahára az orosz táncosok, énekesek, hegedű művészek és egy zongorista. Ők valami nagyon fura rituálé szerű hangokkal melegítették be a torkukat ( az előtérben) olyan hangszínen és hangerővel, hogy az igazgató és Andrea nyomtalanul eltűnt. Követtem példájukat, természetesen megkaptam rá az engedélyt. Persze erre a napra is kaptam feladatot, a kommunikációs menedzsernek kellett segítenem. Az arra betévedő embereket kellett útbaigazítanom vagy felajánlanom nekik a segítségem, ezt persze orosz nyelven és angolul is meg kellett oldanom. 

Szólj hozzá!

Címkék: Vendéglátás

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr935290183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása