Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Benczúr

2013.05.12. 10:45 Izrael Márk

Csütörtökön a Hotel Benczúr értékesítési irodájában töltöttem a napom. Reggel 9 kor kezdtem, Palik Csaba mondta el az értékesítés munkáit. Rendezvény szervezése a hotelen belül, kimutatások, statisztikák készítése, foglalások bevitele a számtógépbe, továbbák marketing, kisebb szervezések a szállodán belül. 

Ez a szálloda is a HostWare winFro nevű programot használja. Előző nap ezzel ismerkedtem meg a Hotel Pólusban. Ehhez a hotelhez főleg egyéni foglalások érkeznek. Naponta sok foglalás érkezik, ezeket egyből be kell vinni a számítógépbe. Miután megmutattak, hogy hogyan kell bevinni a gépbe a foglalásokat, én csinálhattam ezt a munkát. Könnyen belejöttem, csak az árkódok és a vendég statisztikai kódját nem ismertem (ezket a szállodák szabják meg), ebben kellett egy kis segítség. 

Szólj hozzá!

Címkék: Vendéglátás

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr285296178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása