Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Hétfő: Első napom az IT Services-nél

2013.05.06. 20:17 Romek Nóri

Kevin Reagan amerikai közgazdászt követem a héten. Ő az IT Services DSS (Desktop Services & Solutions) osztályának üzleti tevékenységeinek feje. (Head of DSS Business Operations) (Kevin-nel a kapcsolatot két hete vettem fel, telefonon.)

A megbeszéltek szerint 9-re értem az Info Parkba, ahol is az It Services tartózkodik. A recepción jelentkeztem, majd rövid várakozás illetve egy titoktartási nyilatkozat aláírása után kaptam egy napi belépő-kártyát, majd be mutattak Kevin-nek. Először általánosságban beszélgettünk arról, hogy hogyan is került Kevin Amerikából Magyarországra.

Ez után elmagyarázta nekem (egy séta közben), hogy pontosan mivel is foglalkozik a cég, hogyan épül föl a rendszere, miket csinálnak az emberek a napi gyakorlatban. Majd részletezte, hogy Ő pontosan mit is vezet a cégen belül és milyen feladatok megoldásával bízzák meg.

Később visszatértünk az irodaépületbe, ahol is a most végzendő projektjéről mesélt, magyarázta el a projekt rendszerét, a megoldandó feladatait. Közben megérkezett Attila, aki pont ma kezdte állását a cégnél. Innentől kezdve kettőnknek magyarázott – tekintve, hogy az új kolléga addig nem tudott semmit a projekt részleteiről.

Miután a bemutatás végére értünk egy ebéd közbe átbeszéltük a hallottakat. Tulajdonképpen részese lehettem egy üzleti beszélgetésnek.

A délután során egy órát eltölthettem a telefonos ügyfélszolgálatot (IT segítséget) biztosítók egyikével. Meghallgathattam a beszélgetéseke az ügyfelekkel. Én pont egy olyan munkatárshoz kerültem, aki németül bonyolítja le ezeket a hívásokat, de ebből nem adódott gond: nagyon segítő kész volt, és a hívások végén elmagyarázta, hogy pontosan mi is volt a gond, hogyan oldotta meg illetve a hívások között az rendszer működésének bizonyos részeit is elmagyarázta nekem.

Végül pedig 2 konferencia hívást hallgathattam le, melyet Kevin bonyolított le munkatársaival.

Nagyon élveztem ezt a napot. Sokat segített, hogy mindenki nagyon segítőkész és nyitott volt, így még egy percig sem éreztem magam rosszul, nem éreztem azt, hogy "betolakodó" vagyok. Hihetetlenül érdekes dolgokba pillanthattam be, alig várom a folytatást.

Szólj hozzá!

Címkék: Gazdaság

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr745285237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása