Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

kedd animációs stúdió első napja

2013.05.06. 19:10 emma.krasznahorkai

8 előtt 10 perccel értem oda,biciklivel. a 14-es kapucsengőt hiába nyomtam be,csak zenélte nekem hangosan az örömódát,tök kínos volt. aztán jött egy pasi kiflikkel meg kefírrel a kezében,és megkérdeztem,hogy itt lakik-e,mondta,hogy dolgozik. és kiderült hogy hálistennek a keddben. szóval bementünk,körbemutogatta a stúdiót, ami kicsit csalódás volt,mert csak számítógépek voltak mindenütt (ilyen óriási mac-ek),sehol egy toll, aztán mondta,hogy akkor mégis milyen szoftverekhez értek,néztem rá,hogy mondjuk... paint ? 

szóval kiderült,hogy ők azt hiszik,hogy én valami animációmágus vagyok,aztán ez tisztázódott,de délelőtt mindössze a bogyó és babóca mesét olvastam fel vezérhangnak (ezt fogják használni,amikor csinálják a storyboard-ot),vicces volt egy üres szobában felolvasni mesét.

miután megbeszéltem az egyik nővel,hogy kicsit félreértették a célt,amiért a stúdióban vagyok,minden jó lett,meséltek nekem a srácok arról,hogy 3d animáció hogyan működik,meg ilyesmik,ilyen gyufákat mozgattak,vicces volt. aztán meghallgattam egy beszámolót arról,hogy ők ilyen kiemelt partnerek a google-nél youtube-on,és mutogatta ott nekem,hogy mennyi minden infója van az emberekről,akik nézik a videóikat,kicsit ijesztő volt.

aztán meg,miután elállt az eső,hazabicikliztem.

Szólj hozzá!

Címkék: Művészet

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr1005285161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása