Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Street Food Show 2

2013.05.12. 00:35 tari dori

Ma 10re mentem a Hold utcai piacra, ahol a Streed Food Show második napja volt. A mai nap sokkal jobban tetszett, egyrészt mert több ember volt, másrészt, mert sokkal inkább részt vettem én is a dologban és nem csak megfigyelő voltam. A kasszát én kezeltem, kenyereket én készítettem a tálcára, és néha a sütőbe is én raktam be, az italos pultnál segédkeztem (nagyon finom sangriát csináltunk) és jeget vittem mindenhova, ahova kellett. Mindenki nagyon kedves volt velem, nagyon jól éreztem magam. És nagyon finom ebédet is kaptam. Kecskesajtos baguettet rukkolával és diós szalámival, amit a Tamás készített nekem. 3ig maradtam ma, és jól el is fáradtam. Nem értem hogy tudják ők reggel 10től éjfélig csinálni ezt az egészet. 

Holnap csak délre megyek, de tovább maradok. Biztos holnap is nagyon jó lesz, már alig várom :)

Szólj hozzá!

Címkék: Vendéglátás

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr605295703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása