Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

a második első nap (yolo vol. 2)

2013.05.07. 21:12 Kozma Gergő

Reggel beérve egy rövid körbevezetés után a szállodában, megismerkedvén azzal a kevés emberrel akihez közöm lesz. Leültetett árnyékolt célszemélyem a titkárnője irodájába, (ekkor láttam utoljára). 

Közben találkoztam a séffel akivel beszéltem a pénzügyekről, az IT-vel(informatikus) akivel beszéltem a konyhaművészetről.

Mindeközben ültem és néztem. Majd délben kaptam egy feladatot. 

Laminálnom kellett. Aki nem tudná mi ez a folyamat, röviden: egy műanyag bugyiba beleraksz egy papírlapot és azt berakod a laminálóba, ami pontosan 47 másodperc alatt (bőven volt időm lemérni) laminálja azt az átkozott papírt.

Szóval kaptam 100 oldalt amin 4-4 ételkártya volt, azzal kellett végrehajtanom a műveletet majd kivágni a kártyákat. Végigcsináltam, majdnem kivágtam az összeset, majd szóltak, hogy ennek sárgának kéne lennie.

Kaptam még 100 oldalt, már a sárga verzióból, azt is lamináltam, kivágtam. Ez a folyamat röpke 3 és fél órát igényelt.

Ma is rengeteget tudtam meg a vendéglátás pénzügyi oldaláról.

Szólj hozzá!

Címkék: Vendéglátás

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr665287053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása