Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Első napom egy tervezőirodában

2013.05.07. 11:31 Sipos Gergely

Én a hetemet egy tervezőirodánál fogom tölteni. 9-re kellett az irodába érnem, véleményem szerint ez egy jó munkakezdeéi időpont. Az első nap megtapasztaltam azt, hogy milyen rossz a papirmunka (hozzá teszem élveztem).  Egy eéitési engedélyezési tervdokumentáciot állitottunk össze amit kedden el is viszünk Szegedre. Nagyon jó volt mert egy kicsit bele látttam a tervekbe es megismertem azt. A reggel egy kissebb beszélgetéssel indult majd neki vágtam a munkának, délben egy kis pihenő aztan folytatás. Ez egy kicsit monoton volt de azt mondták nekem ez ilyenkor egy jó dolog mert eljutottunk egy olyan pontra amikor lezárult egy szakasz. A délutan kicsit jobban telt mert egy szombathelyi munkához kapcsolódoan volt egyeztetés. A butorok es burkolatok szinvilagarol volt. Lezárva a hetfőt kicsit elfáradtam de a nap végén büszke voltam magamra es nagyon tetszett a munka. 

Szólj hozzá!

Címkék: Műszaki

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr125286057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása