Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Kínai nyelvtanfolyam második napja

2013.05.07. 21:13 Ralbovszki Dorottya

Ma volt a második napom a biokémiai laborban. Kicsit tényleg olyan, mintha egy számomra ismeretlen nyelven beszélnének, de most már egészen belejöttem. Ma még egy kicsi alapozást kaptam elméletből, aztán végig a projekteken dolgoztunk. Ma egész rövid napom volt (10-16ig), holnap viszont addig leszünk benn, amíg le nem fut az a teszt, amit csinálunk. Szóval sokáig. Még mindig nagyon kedves mindenki, már én is magabiztosabban mozogtam a laborban, és az egyetem épületében is már eligazodom. Ma egész sokat mászkáltam egyedül az épületben, picit úgy éreztem, mintha én is egyetemista lennék. Ja, és ma végre sikerült azon a bejáraton kimennem, amin bejöttem! A tegnapi szélesztés amúgy jól sikerült, ma le is oltottam belőle a baktériumokat, és hozzájuk adtam a helperfágokat is. Ezekkel fogjuk a holnapi tesztek csinálni. Kíváncsi vagyok, hogy sikerül-e, és milyen eredmények születnek majd. Ezen kívül az egyik hallgatónak, aki ebben a laborban dolgozott a mesterképzését lezáró szagdolgozatán, segítettem szerkeszteni a szakdolgozatát. Mutattam neki pár trükköt a Wordben (oldaltörés beszúrása). Összességében nagyon élvezem, örülök, hogy ide kerültem.

Szólj hozzá!

Címkék: Tudomány

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr885287046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása