Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

második nap a stúdióban

2013.05.07. 13:41 emma.krasznahorkai

ma picit korábban végzek,2-kor. reggel 9-re jöttem,a megbeszélésre,vagy meeting vagy nem tudom hogy hívják itt,jó volt. jegyzeteltem is. szeretem a megbeszéléseket. közben rajzoltam.

mivel mára hoztam wacom táblát,azzal tudtam rajzolni,és éppen életem első animációját csinálom (manuálisan,szóval minden nyomorult képkockát külön meg kell rajzolnom),iszonyú jó érzés csinálni. igazából 3 napom lesz rá,mert ma,meg holnap,meg péntek,de szerintem lekalózkodom valahogy a photoshop cs5öt,mert király ezt a rókás cuccot csinálni,animálni,rajzolni. ja és majd rajzolok valami figurát is,amit aztán fb-ra felraknak és lehet likeolni,és ha szeretik az emberek,akkor lesz belőle póló és ilyesmi. és ma megint olvastam fel mesét,bogyó és babócát ismét, hímestojásokat festettek. ugri iszonyú béna volt,ráejtette a kosár almát a tojásokra,tök felelőtlen.

a lényeg,hogy ma igazából tényleg nagyon-nagyon jó volt itt,mert találkoztam végre az árnyéklandó személlyel,nagyon kedves. azt hittem,hogy ilyen öreg pasi lesz,ősz hajjal,kinyúlt,kifakult pólóban és hippiszandálban esőben is,de igazából teljesen fiatal. mondjuk a többi dolog a szandálon kívül stimmel

Szólj hozzá!

Címkék: Művészet

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr495286381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása