Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Egy egész Kedd a Civil Rádiónál

2013.05.08. 16:10 Balogh Ákos

A keddi műszakom délután 1-től egészen zárásig tartott. El voltam látva feladattal (ezt pozitívumnak tartom). Kaptam vágnivalót dögivel (az egyiket már befejeztem és le is ment ma adásban, a másik egy kicsit hosszabb projekt az a héten készül el teljesen), valamint azokat az adásokat amik élőben mentek volt szerencsém lekeverni. Nagyon rendes volt mindenki, senkit sem zavart hogy rábízza az adását egy kezdő gyakornok-féleségre aminek én persze örültem. De sokkal jobban is ment mint az  első alkalommal. Miután este 10 körül vége lett az utolsó adásnak is (majd rakok fel képet a műsorvezetőkről a hét vége felé) összeállítottuk minek kell szólnia reggel hétig amikor is indul a következő napi menü. Végül elvégeztük a szükséges tennivalókat (lekapcsoltuk a gépeket...) és fél 11 körül be is zártuk a stúdiót. Nem mondom elfáradtam a végére:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr415288171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása