Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Nanushka - 3. nap

2013.05.08. 18:57 Kóka Bia

photo 5_2.JPG

A mai napon két megbeszélésre mentem be a céghez, az első reggel 9.30kor kezdődött. Elvileg. De, mint kiderült, ebben a szakmában a pontosság senkinek nem erénye, amikor én 9.25kor odaértem, az irodában abszolút senki nem volt, a műhelyben dolgozó lányok pedig azt se tudták, mikor kezdődne elvileg a meeting. Így hát én még szép komótosan kimentem egy kávéért, mire visszamentem az irodába (20 perc, a Starbucks kiszolgálási sebessége itthon gyalázatos), épp kezdegettek megjelenni, akiknek kellett. Időközben Szandra élő próbababája is befutott, úgyhogy amíg a megbeszélés nem kezdődött, azt néztem, hogy sétáltat egy modellt föl-le, hogy biztos minden mintadarabban lehet-e mozogni. 

Az első megbeszélés leginkább social media marketing stratégiákról, a webshopról és az eddig kihasználatlan platformokon való megjelenés lehetőségéről szólt. Érdekes volt, erről sokkal többet itt nem szeretnék írni.

photo 2.JPG
"Nanushka around the World" plakát a lépcsőházban

A második volt az izgalmasabbik és a hosszabbik egyeztetés, ez ugyanis már inkább szólt magukról a darabokról, anyagokról, fazonokról, konkrétumokról. Szó volt többek közt a hazai vásárlók visszajelzéseiről egyes termékek kapcsán (pl. X nadrág szabásából adódóan derékban mindenkinek túl bő, a vádlijukra viszont nem megy fel, stb); a külföldi forgalmazók által tapasztalt problémákról és igényekről (pl legyen több koktélruha); a 2013 tavasz/nyári kollekció munkálatai során adódott próblémákról, amiket ki kell küszöbölni a 2014-es szezonban (pl az anyagmosoda nem elég profi, így a streccs farmeranyagban az elasztán elveszíti a funkcióját a mosás során); és, ami számomra legérdekesebb volt, a 2014 tavasz/nyári kollekcióban használt anyagokról és printekről (annak kapcsán, hogy miből kell rendelni, és mennyit, meg mit kell festetni, meg hasonlók, amiket még nem értettem teljesen, de erre való majd az egyetem).

photo 1_1.JPG
Összességében fél 2ig voltam bent, ez idő alatt végig egy sámlin ültem és feszülten figyeltem mindenre és néha még ötletem is akadt, amit aztán nem mertem mondani, mert beszari vagyok, úgyhogy csak szép csöndben mondtam az igazgatónak, mikor volt egy pisiszünet. Na mindegy, lényeg, hogy NAGYON érdekes volt, és tényleg sokat tanultam így az egész szakmáról, ilyen dolgokba szerintem kevesen kapnak betekintést mielőtt erre a pályára lépnének valamilyen módon.

Holnap 2kor találkozom Szandrával, végre leülünk ketten beszélgetni, azt hiszem, ez lesz a legérdekesebb része a hétnek. Várom nagyon.

photo 4_1.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: Szépségipar

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr905290003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása