Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Rita Ora és Calvin Harris összejöttek

2013.05.08. 16:11 Varga Dóra C

Szerencsére, nem csak erről szólt a napom, de nagyjából jól összefoglalja azt, hogy mi volt a mai munkám a Velvetnél.

A Velvet egy internetes bulvármagazin, tehát az Index után nagy elvárásaim nem voltak vele szemben.

Tetszik a munkájuk, mert végül is melyik velünk egyidős lány ne szeretne percről percre híreket szerezni kedvenc sztárjairól? Egy idő után azonban nagyon unalmas lehet az ott dolgozóknak hatodszorra is arról írni, hogy egy névtelen kis celeb éppen kivel kavar, éppen ezért sokkal izgalmasabbnak tartom az Indexnél dolgozók munkáját, akik szélesebb körben tájékozódnak, és mindenféle információ beáramlik hozzájuk, a világ minden tájáról.

A Velvetnél töltött rövidke napom is úgy indult, mint az eddigi kettő, vagyis pontban reggel kilenckor elkezdtem azzal szenvedni, hogy hogyan nyissam ki a bejárati ajtót, ami eddig mindig nyitva volt, amúgy ha zárva lett volna kártyával működött volna, a kártya meg persze nekem nem működött. Becsengettem és szerencsére rögtön beengedtek.

A Velvet szerkesztőségi irodája (ahol amúgy a Totalcarosok és a Díványosok is vannak)  sokkal lazább stílusú, mint az Indexé, sok meztelen nő, Dundika, Fluor vagy éppen Alekosz inspirálja az újságírókat.

Háromnegyed tízkor szerkesztőségi ülést tartottak itt is, és ez is ugyanolyan felszabadult hangulatban telt, mint az előző kettő az Indexnél. Mivel a Velvetnek van olyan része is, amit csak 18 éven felüliek tekinthetnek meg, ezért az ülés a felénél kissé perverz irányba indult. A legegyszerűbb témákból, így abból is, hogy ma van a fagyi világnapja, olyan felnőtt videót kellett keresnie a videókért felelős srácnak, amiben a fagyival szórakoztatták magukat az emberek. Ők mindent a nevén neveztek, így pár mondat után a szerkesztőségi ülés vezetője elkezdett nevetni és szabadkozni, mondta, hogy itt nem kerülgetik a témát, csak akkor figyelnek arra, amit mondanak, ha 12 évesek ülnek bent a szerkesztőségben (és akkor is csak 5 percig tudnak), szóval ne érezzem kínosan magam. Megkérdezett arról is, hogy engem, mint olvasót mi érdekelne, vagy hogy esetleg találtam-e valami jó hírt külföldi oldalakon, amit meg szeretnék írni, de akkor még nem néztem körül.

Az ülés befejeztével küldtek nekem egy cikket Rita Oráról és Calvin Harrisről, amit meg kellett írnom, úgyhogy túl vagyok az első Velvetes cikkemen is. Fél tizenegykor pedig útnak indultam az AKG felé, hogy a történelem érettségiről tájékozódjak.

Miután visszaértem megírtam az infókat egy cikkbe, és az is került fel az Indexre teljes egészében, csak néhol fogalmazták át, amit írtam, így ez az első művem, ami fontos, és igazán a magaménak érezhetem.

P1270672d.jpg

Kaptam marcipánt is, a mellettem ülő férfi (akinek szégyen, de elfelejtettem a nevét, annyi embernek mutattak be) pedig figyelmeztetett, hogy az egyiket meg ne egyem, mert nagyon rossz. Vicceskedve azt is megjegyezte, hogy most csak jókat írhatnak a marcipán forgalmazóiról.

Jól telt a mai napom is, bár korán eljöttem a holnapi angol érettségi miatt, amit sajnálok, mert egyre jobban élvezem a bent töltött időt és munkát. Most kezdem azt érezni, hogy tényleg megtaláltam azt, amit majd a jövőben szívvel-lélekkel csinálni szeretnék.

A csütörtöki nap kihagyása után pénteken ismét a Velvetnél folytatom a munkám.

UI:. Ma találkoztam a Lerner Petivel, most már tudom, hogy hol dolgozik. :)

Szólj hozzá!

Címkék: Média

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr695288045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása