Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

A tökéletes Alibi! (Szerda)

2013.05.09. 23:20 Monostori Borika

Nyolcra mentem be reggel. 9-től nem volt víz bent csak a kinti teraszhoz tartozó bódénál, tehát minden egyes kávéért kimentem kérni egy kávét, aztán bementem tiszta poharakért, aztán vissza és megint be a friss kávéval. Plusz 10 km amit lesétálok. De 11-től megint volt víz szóval visszaállt a rend, de akkor már kinyitottuk a teraszt is szóval ezerrel lehet kihordani a bódéba a tányérokat, evőeszközöket, üdítőket stb. És aztán jönnek mennek a vendégek és lehet behordani a koszos tányérokat is. Egy szó mint száz legközelebb beszerzek egy lépésmérőt, és gyúrok karizomra. 4kor végeztem, már a villamos megállóig is nehéz volt elbotorkálni, annyira éreztem a lábam, hogy FÁJ!

Szólj hozzá!

Címkék: Vendéglátás

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr175290176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása