Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Street Food Show

2013.05.11. 19:43 tari dori

Tegnap (péntek) volt a Street Food    Show első napja. A fesztivál délben kezdődött, de a SonkaArcoknal már 9kor tömeg volt (az alkalmazottak miatt). Engem is 9re hívtak oda. Amikor megérkeztem nagyon megörültek nekem, aminek örültem, aztán rájöttem, hogy azért örülnek ennyire, mert volt egy csomo munka, ami rám vart. Szóval 9től délig tányérokat pecsételgettem, sztem kb 1000 papír tányérra és zacskóra nyomtam ra az óriási SonkaArcos pecsétet. Nem volt egy könnyű feladat, mert a pecsét kicsit homorú volt ezért minden egyes alkalommal a közepét még külön rá kellett nyomogatnom. Aztan végeztem és nagyon megörültem, hogy kész vagyok, de az örömöm csak addig tartott, amíg meg nem kaptam a következő 1000es köteget. Aztán amikor azzal is végeztem, szótólapokat kellett matricáznom, de ezt már többen csináltuk és közben jókat beszélgettünk. 

Délben megérkezett Tamás is meg még sok-sok főnök és kinyitottunk. Nyitás után még müanyag boros poharakat kellett összeszerelnem, majd a bejáratnál kinalgattam az embereket sangriával és terelgettem be őket az üzletbe. 
Összeségében nagyon jól éreztem magam, a fesztiválon nagyon jó hangulat volt és még ismerősökkel is találkoztam. Egy pár óra utan egy kicsit unalmassá vált, de az egyik alkalmazottal jól elszorakoztattuk magunkat. 
Nem maradtam nap végéig, mert a fesztivál éjfélig tart, de holnap is megyek nyitás elöttre segíteni az előkészületekben. És nagyon megköszönték a segítségem. Papas, a főtulajdonos még azzal is viccelődött, hogy pár éve egy lány ugyan így ment hozzájuk és mára ő lett a rendezvények intézésének fő embere, szóval várnak engem... :) 

Szólj hozzá!

Címkék: Vendéglátás

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr445295524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása