Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Első adás

2013.05.06. 21:02 Balogh Ákos

Én a Civil Rádióhoz nyertem meghívást, így ma délelőtt el is látogattam a székházukhoz. Nagyon kedves és segítőkész volt mindenki. Nem is cicóztunk sokat, egy rövid eligazítás után máris a technikus mellett találtam magam, aki beavatott a keverőpult és a rádió rendszerének alapismereteibe. Olyannyira ki lettem képezve, hogy a késő délutáni élő adást már (persze szakszerű felügyelet mellett) én kevertem le. Amellett, hogy érdekes volt és egy csomó mindenre derült fény számomra a rádiózással kapcsolatban, még jól is éreztem magam. Nagyon örültem neki, hogy egyből ki is tudtam próbálni a tanultakat. Szóval, ha a héten hallgatjátok a Civil Rádiót, még az is lehet, hogy ugyan közvetetten, de az én kezem munkáját is hallhatjátok. :)

Szólj hozzá!

Címkék: Média

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr295285380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása