Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Árnyékvető RHK kedd

2013.05.07. 23:19 Pápai Dénes

A héten a Radioaktív Hulladékokat Kezelő Közhasznú Nonprofit Kft.-t látogatom, sajnos hétfőn nem tudtak fogadni, így a mai nap volt nekem az első, így a témahetem, habár csúszva, de elkezdődött. Reggel nyolcra mentem a Budaörsi központba, ahol azonnal fogadott Kereki úr, beszélt nekem arról, hogy mivel foglalkozik a cég, kitért a radioaktív hulladékok veszélyesség szerinti osztályozására és annak fontosságára, hogy a hulladéktárolót hol és hogyan építik meg, hiszen az erőműból kikerült fűtőelemek még sokezer évig sugárzók maradnak, így elengedhetetlen a körültekintő elhelyezés. Nem tudtunk nagyon elmélyülni a beszélgetésben, hiszen még a délelőtt folyamán elkezdődött egy oktatás a cég munkatársainak egy ügyeket követő és kezelő szoftverrel kapcsolatban, ez kicsit hosszabbra sikerült a vártnál, de én is végigültem, hiszen árnyékvetőm Fekete József invormatikai vezető is aktív részese volt. Ezután a néhány órás esemény után egy rövid időre beültem Fekete úr irodájába, elmondta és megmutatta, hogy jelenleg min dolgozik, ami nagyon érdekes volt, próbáltam is kimutatni érdeklődésemet, de szerintem ez már nem igazán sikerült, hiszen hihetetlenül elfáradtam délutánra.

Szólj hozzá!

Címkék: Gazdaság

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr945287211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása