Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Dóra és a matek

2013.05.07. 21:18 Varga Dóra C

Második napom az Indexnél kicsit eseménytelenebbül telt, mint az első, mégis sokkal izgalmasabb volt.

Reggel kilencre érkeztem a szerkesztőségbe, ahol a mentorom még nem volt ott, így úgy döntöttem, hogy nem zavarok senkit a munkájában és leülök az üresen álló székek egyikére az ajtó mellett. Csöndben üldögéltem, és reménykedtem, hogy minél hamarabb megérkezik. Sajnos előtte legalább öt ember jött még, az egyikőjük el is kezdett nevetni rajtam, hogy úgy ülök ott, mintha büntetésben lennék. Erre egy másik fiú megkérdezte, hogy nem szeretnék-e leülni ahhoz a géphez, ahol tegnap voltam. Mondtam, hogy oké, el is indultam, mire felpattant egy másik srác, és mondta, hogy ne üljek oda, mert pszsssssss (és ezt már nem hallottam, mert suttogott, de annyit kivettem belőle, hogy Vera, vagyis a mentorom, meg, hogy az akié amúgy az az asztal nem szereti, ha valaki a helyén ül). Szóval visszaültem a "szamárszékbe". Öt perc múlva szerencsére megjött Vera, és mondta, hogy nyugodtan üljek oda, ahol tegnap is ültem. Bekapcsoltam a gépet, és máris mentünk a szerkesztőségi ülésre, ami ma is ugyanolyan jó hangulatban telt, mint a tegnapi. A végén mindenki, mintha puskából lőtték volna ki, rohant vissza a helyére folytatni a munkát.

Napközben az is kiderült, hogy a Lerner Peti is az Indexnél van, ami vicces, mert nem találkoztunk, és szerintem ő is ugyanazon az emeleten van, mint én, ha éppen nem ugyanabban az irodában.

Megint kaptam egy MTI-s cikket, amit át kellett írnom, ez most illegális cigarettacsempészekről szólt. Utána elküldtek az AKG-hoz, hogy érdeklődjek a matek középszintű érettségi feladatairól, és, hogy kinek hogy sikerült. Miután megszereztem az információkat, visszamentem, és megírtam a cikkemet, és csak reménykedtem benne, hogy semmi hülyeséget nem írtam bele, ugyanis sajnos a matek és én két külön világ vagyunk. Szerencsére volt más is, aki infókkal szolgált, így össze lehetett vetni az általam leírt feladatokat az ő feladataikkal, és csodák-csodájára azok egyeztek. Így került fel a cikkem néhány része az érettségivel kapcsolatban az Indexre.


Mikor az emelt szintű matekosok is befejezték az érettségit, tőlük próbáltam segítséget kérni, és kaptam is sokat, szóval ezer hála kedves érettségizők! :) Ezzel kapcsolatban gyakorlatilag csak nekem volt anyagom, így úgy érzem, hogy sikeresen zártam a napot, ami majdnem ötig tartott.

Mielőtt elmentem megdicsértek, aminek nagyon örülök, mert kicsit féltem attól, hogy a matekkal kapcsolatban kell írnom. Nagyon jó, hogy nem érzem magamat fölöslegesnek, és ki tudom venni a részemet a munkából. El tudnám viselni, ha az Indexnél kellene dolgoznom, mert a különböző hírek miatt mégsem annyira monoton ez a munka, mint amilyennek először hittem, sőt egyenesen imádom a folyamatosan beözönlő híreket! Egyetlen hátránya van ennek a munkának, mégpedig az, hogy a nap végére úgy elfárad a szemem, a képernyő folyamatos bámulásától, hogy alig bírom nyitva tartani!

Holnap ahogy már tegnap is említettem a Velvetnél kezdek kilenckor, azt hiszem ott egy teljesen más világgal fogok megismerkedni. A kémkedést az érettségivel kapcsolatban pedig holnap is folytatom. Már alig várom!

Szólj hozzá!

Címkék: Média

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr25286899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása