Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Első napom, avagy a hajdúböszörményi előadás

2013.05.07. 16:12 Fodor Fanni

Izgatottan érkeztem a hétfői találkozóra, mely a Műcsarnok mögött volt. Onnan indultunk autóval, Kovács Krisztián, Scherer Péter, Gyulay Eszter, Surányi Judit és én. A cél egy hajdúböszörményi iskola volt, ahol a két szereplős előadásukat, A gyávát mutatták be. Az út, a hosszúsága és a kis hely ellenére remekül telt, mindannyian nagyon kedvesek és jófejek voltak. 
Az előadás jól sikerült, az utána levő beszélgetés már kevésbé. Sajnos a közönség nem volt valami aktív, a diákokat zavarták a tanáraik, akik elég nagy létszámban jelentek meg. 
A darab nagyon tetszett, ezért elhatároztam, hogy megnézem még egyszer a Thália színházban, hogy miben lesz más.
Ezután visszajöttünk Budapestre, Péterrel megbeszéltük hogy holnap (vagyis ma) találkozunk a Thália előtt, és bevisz engem, hogy megnézhessem, hogy hogyan zajlik egy előadás előtti készülődés, na meg persze újra a darabot.

Nagyon jól éreztem magam a nap folyamán, érdekes emberekkel találkoztam, rengeteg izgalmas dolgot tudtam meg színészek életéről.

 

Szólj hozzá!

Címkék: Művészet

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr185286513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása