Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Második nap az irodában

2013.05.07. 23:20 Karl Amina

A mai napom kicsit érdekesebb volt mint az előző. Reggel a Fővárosi Főügyészségre vittel el pár iratot és utána mentem csak be az irodába. Utána megkapta a komolyabb feladatot amire vártam. Ahhoz, hogy autópályát lehessen építeni az államnak ki kell sajátítania a földet ahol majd megépül. Ezekre a földekre elmegy egy szakértő aki felméri a föld értékét és az ügyvédnek kell árajánlatot küldenie a tulajdonosoknak. A könnyebb esetekre minta alapján én írhattam meg az árajánlatot (ahol nem volt pl. jelzálog a földön vagy nem olyan sok tulajdonos van h 10 oldalon keresztül sorolják fel). Utána ezeket el kellett egy adatlappal együtt küldeni postán a tulajdonosoknak, de közben elfogyott a boríték úgyhogy azért én mentem el ebéd előtt. Jó volt látni ahogy mindenki ilyenkor kicsit mesélt magáról, hogy éppen mi történik vele és hogy tényleg barátok akik együtt dolgoznak. Utána megcímeztem borítékokat tértivevényt kellett rátenni. (A tértivevény a boríték hátulján van, amikor megérkezik a postás rögtön hozza is vissza és így tudják mikor érkezett meg a levél.) Közben bedobtak a mélyvízbe is: kaptam egy lapot adatokkal, hogy írjak egy feljelentés kiegészítést, mert eltűnt egy laptop is egy betörésnél és olyannak írjam meg amilyennek elképzelem, hogy milyen lehet egy ilyen bejelentés. Szerencsére már korábban az apukám íratott velem leveleket így volt némi elképzelésem, hogy hogy kell kinéznie de pont ilyet még sose láttam. Meglepően jól sikerült csak egy kicsit kellett formailag megváltoztatni.

A hét hátralevő részében valószínűleg ilyenekkel fogok foglalkozni mint ma és holnap reggel elmegyek életem első helyszíni szemléjére is.

Szólj hozzá!

Címkék: Jog

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr1005287229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása