Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Fotózás az Elle stylistjával

2013.05.08. 19:00 Szántó Viktória

A hét legjobb napja volt a mai. 10-re mentem volna a Bogdáni útra egy raktárépületbe, ámde a BKV úgy döntött, hogy a héten nem volt még elég globális katasztrófa a közlekedéssel, így hát a buszok fél óránként, teljesen össze-vissza jártak. 10:05 perckor az átlagnál kevésbbé nyugodtabban felhívtam Andreát (Gönczy Andrea, Elle magazin, divatszerkesztő), hogy hát talán ez a 10-es beérés mégsem fog teljesülni, mire azt a választ kaptam, hogy ne aggódjak, ő még a Margithídnál van, de ha majd odaérek, beszéljek a bajuszos portásbácsival, hogy hova menjek, és az asszisztense, egy orrkarikás fiú talán bent van már, de talán nem. Kóka Bia, itt jegyzem meg, olvastam a cikked, és csak egyet tudok veled érteni a pontosság fogalmáról ebben a szakmában. Tehát, egy nem gyenge fél tizenegyes időponttal meg is érkeztem, felmentem az emeletre, ahol egy hatalmas, hangárszerű stúdió volt nagyjából 4 nagyobb, és 3 kisebb teremmel, fotós cuccokkal, nagyon sok ruhával és emberrel. Enyhén elveszetten keresgéltem egy orrkarikás fiút, mindenki nagyon segítőkészen elirányított egy másik terembe. Mikor már az egész hangárt bejártam, gyanús volt, hogy valaki helytelenül igazított útba, és rá kellett jönnöm, hogy az "egy orrkarikás fiút keresek" mondat sem elég célravezető, tekintve, hogy mindenkinek minimum egy, de inkább két piercingje volt látható helyen. Kezdtem elkeseredni, mikor Miki (mint utólag megtudtam, az orrkarikás fiú polgári nevén) odajött hozzám, hogy én vagyok e AZ a lány. Hát, mondom, gondolom én, Gönczy Andreát keresem, heló. Ő volt az asszisztense, nagyon jól eldumáltunk, amíg Andi megérkezett. Nézegettem a ruhákat, amiket a fotózásra hoztak (és a felét sem használtuk fel végül), bemutatkoztam a fotósnak, sminkesnek, fodrásznak, Aztán megjött Andrea, egy hihetetlenül energikus és barátságos csaj. A fotózás egyébként (bár nagyon izgalmas volt, és én nagyon élveztem) ugyanúgy telt, mint bármelyik másik. A modellre összesen hét szettet adtunk, ebből kettőről készült egészalakos kép, a többi öt csak részleteiben fog szerepelni a divatanyagban. Ötig tartott, megszakítva egy három órai ebéddel. Ezután a kitérő-nap után holnap egyre megyek vissza az irodába Timihez, az árnyékvetőmhöz.

Szólj hozzá!

Címkék: Szépségipar

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr475290034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása