Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Harmadik csodálatos nap a javítóintézetben

2013.05.08. 21:24 Pálinkás Anna

     Ha azt hittem, hogy a tegnapi nap volt a legfárasztóbb a héten, hatalmasat tévedtem, a mai mindent felülírt. Egész nap a növendékügyisekkel (azt hiszem, mondhatom azt, hogy nekik vagyok az egyszemélyes árnyékuk) dolgoztam együtt és a mindenféle, szétválogatatlan papírok, levelek, okmányok rendszerezésén munkálkodtunk. Ez viszonylag egyszerűnek és monotonnak hangzik, de ebből az előbbi egyáltalán nem igaz. 

Először szét kell válogatni a papírokat gyerekenként (a zsebpénznyilvántartástól kezdve a vádiratokon át a magánlevelekig minden volt), megkeresni a gyerekeket a nyilvántartásban és rájuk írni a számukat majd megkeresni a kartonjukat és belepakolni. Én az első és az utolsó fázisban vettem részt, amiből a legfárasztóbb a létrán fel-le mászkálás volt, na meg persze a létra folyamatos mozgatása a polcok között. Kétszer is pihentünk plusz ebédeltünk is, ilyenkor fekete lötyit moshattunk le a kezünkről.

     Annak ellenére, hogy ez nem hangzik túl jól, ezt a napot is élveztem, mert közben sok mindenről beszélgettünk és egészen érdekes dolgok is előkerültek a nagytakarítás során (például szökött növendékek szennyese), amikből egyet meg is kaparintottam. Ez egy kis jegyzetfüzet, hívogató "Rákospalotai Javítóintézet" felirattal.

Picture 26.jpg

Beszéltem.

Szólj hozzá!

Címkék: Pedagógia-Pszichológia

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr145290277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása