Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

harmadik nap,szerda,kedd

2013.05.08. 16:17 emma.krasznahorkai

ma fél óra csúszással kezdtem,mert muszáj volt szerveznem a TETT-programot (tudom,hogy sokan olvassák ezt a blogot,szóval azért reklámozom: a tett=társaság egy tudatos társadalomért,a 16 középiskolás alapította,akik ott voltak a parlamentnél,és lényegében a passzív,információhiányos fiatalokat szeretnénk tájékoztatni,aktivizálni,és magunkat is képezni közben)

szóval aztán folytattam a rajzolást,animáltam tovább a rókámat,amire már nagyon ráközelítettem,holnap kinyitja a szemét (4 másodperc 14 tizedmásodperc kész van belőle) kábé 10 másodpercesre terveztem,lesz alatta zene is (már az is megvan,egy olyan klasszikus zenei darab,amit egy használt lap topon találtam,évek óta az egyik kedvencem,de nem tudom,hogy ki az előadó,vagy mi a darab címe).

ezután átjöttem a kedd stúdió boltrészlegébe, ami nagyon szép, és a lányok is nagyon kedvesek, és itt írom a blogot,és a dvd-dobozokra a "korhatár nélkül megtekinthető" matricát ragasztom fel. az idő szép. a kedvem jó.

Szólj hozzá!

Címkék: Művészet

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr895288248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása