Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Szerkesztőségi meeting

2013.05.09. 20:06 Paskuj Panna

Késleltetve írok a szerdai napomról ugyanis ma emelt angol érettségizni voltam az Árpád Gimnáziumban, szóval úgy gondoltam ezt a napot kihagyom témahét ügyileg.

A szerdám lightosabb volt mint a hét első két napja, ugyanis egy főszerkesztőségi megbeszélés volt napirenden délután 5től. Én jó szokásomhoz híven fél 5-re ott voltam a Bécsi úti irodájukban, de már épp kezdték szóval időben voltam. Az egész negyed 9-ig tartott, amíg észre nem vettük, hogy már sötét van a szobában ahol ülünk.
A tartalomról nem mondhatok semmit, hiszen titoktartás van. Amit el tudok mondani az a megbeszélés menete. Mint már mondtam az egyik ember akit én követek, Szabó Judit főszerkesztő. 
Amikor odaértem először még, akikkel nem ismertük egymást bemutatkoztunk, majd belevágtak. Mindenkinek külön-külön volt egy témája, ami egy külön adás terv. Ki kell gondolniuk, hogy milyen vendégeket akarnak hívni abba a műsorba, majd felkeresni őket és interjúzni egyet az adott témával kapcsolatban meg úgy általában kicsit megismerni őket. Ebből írniuk kell rendes szöveget és ez alapján tudnak elkezdeni dolgozni. A műsoron belül külön altémákat neveznek meg, amiben kifejtik, hogy miről lehetne beszélgetni a vendégekkel. A férfi vendég mindig egy külön rész, őket általában nehezebb elérniük és nehezebb bármire is rábeszélniük (még hogy a férfiak nem hisztise(bbe)k...), tehát az interjú is nehezebb ügy. Megbeszélik az egész műsor menetét, a különböző bejátszásokat, helyszínötleteket. Ami nagyon tetszett, hogy mindenkinek a jegyzeteiben van egy rész "érdekességek" alcímmel, ez akár egy külföldi sztárról egy vicces story, vagy pár fontos adat. 
Volt szerencsém nekem is bevonódni bizonyos szinten a munkába, mert engem is kérdeztek, beadhattam pár ötletet.

Élveztem a megbeszélést, hiszen egy vicces, vidám és fiatalos csapatot láthattam, akik igazán minőségi és alapos munkát végeznek.
Tulajdonképpen evvel le is zárult a témahét egyik része nekem, hiszen Judittal, a főszerkesztővel többet a témahét keretén belül nem találkozom, de felajánlotta, hogy bármikor ha tud akkor segít. 
A hét elején az ő részében kevesebb érdeklődéssel indultam, ám mostanra kiderült számomra, hogy ez nem olyan egyhangú munka mint ahogy én azt elsőre gondoltam. Ha az ember jó benne (márpedig Judit nagyon jól csinálja, amit csinál), sok szorgalom, kitartás kell hozzá és a kreatívitása is jócskán kibontakozhat. Sok felelősséggel jár, és sok papír munkával.
Abból a szempontból viszont nagyon magaménak érzem, hogy a szerkesztők minden szinten nagyon műveltek és tájékozottak, a meeting során feljött sok olyan téma, amiről szétáradó örömmel hallottam, hogy végre valaki szintén szeretne vitázni és megcáfol egy teljesen általánosnak vett kijelentést. Maradtam volna még órákig, hogy beszélgessünk ezekről!
Bizonyos szinten össze tudom hasonlítani egy színházi szakmával (amivel én tavaly szintén eleget foglalkoztam) és sokkal több kiteljesedési lehetőséget és kreatívitást látok benne. 
Szóval összefoglalásként megtetszett ez a szakma, holnap jön a másik nagy teszt, amit már nagyon várok, ugyanis a holnapi napot Szabó Gáborral fogom tölteni, aki nem mellesleg a Szomszédok klasszik-magyar sorozat és az Indul a bakter ház (nálunk családi nagy kedvenc) gyártásvezetője!:)

Szólj hozzá!

Címkék: Média

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr195290378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása