Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

5. nap - A témahét vége

2013.05.10. 15:34 Palotai Marcell

A mai volt az utolsó napom az Uzsoki utcai Kórházban, és ez egy rövid bejegyzés lesz. A szokásos reggeli megbeszélés után lementem a dialízis-osztályra, ahol másfél-két órát töltöttem el. Megnéztem a gépeket működés közben, és azt is láthattam, hogy mi történik, ha vége van a kezelésnek. A gépekbe minden be van programozva, egy kis gyakorlással akár én is megcsinálhattam volna a tisztítási-indítási folyamatot. A nővérek minden kérdésemre válaszoltak, és minden lépést elmagyaráztak.

20130510.jpgA dialízis-osztály egyharmada (megszámoltam, 12 ágy és gép van)

Miután mindent megnéztem, a témahetem és a látogatásom véget ért. Köszönettel tartozom az Uzsoki utcai kórház minden dolgozójának, akikkel a hét során találkoztam/beszéltem, és főleg köszönöm Dr. Németh Zsófiának, akit egész héten követtem.

Palotai Marcell

Szólj hozzá!

Címkék: Orvoslás

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr615293604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása