Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Utolsó nap az építészirodában

2013.05.10. 15:36 Sipos Gergely

Az utolsó nap megint az irodában maradtam és nem mentünk sehova. Szokásosan egy reggeli kávéval és egy kissebb beszélgetéssel indult a nap. Első feladatom egy emlékeztő megirása volt amivel el is voltam egy kis ideig. Még sose írtam ilyet, úgyhogy kicsit nehézkes volt. Ez egy olyan úgymond levél amit a megbeszélések összefoglalójának lehetne leginkább mondani. Mindenki aki azzal a munkával foglalkozik az megkap és így képet kap a jelen állásról (kicsit formai dolog ez egy kicsit). 
Nagyon jól éreztem magamat ebben a négy napban és sok tapasztalattal gazdagodtam. Szeretném megköszönni Pál Katalinnak és Flaisz Lászlónak, hogy befogadtak és követhettem öket. Szerintem nagyon jól leárnyékoltak. 

Szólj hozzá!

Címkék: Műszaki

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr425293029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása