Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Zeneszkovetes nagyedik es egyben utolso nap

2013.05.10. 19:50 Lambert Fernando

A tegnapi napnak a javat megint csak othon toltottem mivel, hogy a kovetettem aludt. Az elozo napot foleg az uj Ep-jenek az elkezdesevel toltotte valamint az elozo bejegyzesemben emlitett bankos inteznivaloival. Keso delutan a bandajaval (Peterfy Bori and Love banddal) egy koncert fellepesuk volt, melyre elmentem. Egy radio-vezetonek a privat bulijan leptek fel. Igazabol nem tanultam semmit az esemenybol de jo volt latni, hogy milyen dobos valojaban a DJ urasag. A koncert tok jo volt de keso estig tartott ezert nem maradtam vegig. Osszessegeben a vartnal hasznosabbnak bizonyult ez a het, sot jelentosen gyarapodott a magyar zenei vilaggal es magan zeneszekkel kapcsolatos ismeretem.

Vege

Szólj hozzá!

Címkék: Művészet

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr645294231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása