Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Negyedik csodálatos nap a javítóintézetben

2013.05.09. 20:07 Pálinkás Anna

      A mai nap mégsem teljesen úgy alakult, ahogy terveztem, mivel elmaradt az agyagozós foglalkozás a lányokkal valamilyen képzés miatt. Viszont mikor megérkeztem rögtön a pszichológushoz küldtek, aki rá is ért és hosszan el tudtunk beszélgetni a munkájáról, aminek nagyon örülök. Eddig nem tántorított el a börtönpszichológusságtól, sőt,a azt ígérte a jövőben (valamikor ebben a hónapban) megpróbál nekem szervezni egy börtönlátogatást is. 

      Ezután visszamentem a növendékügyre és befejeztük az akták pakolását, a nap végén pedig újra néhány értékes szerzeménnyel gazdagodtam. Sajnálom, hogy már csak egy napom van hátra velük, nagyon megszerettem a helyet és a társaságot.

Amikor mentem el, az egyik hamarosan szabaduló lány, akivel már korábban összeismerkedtem, úgy köszönt el, hogy vigyázzak magamra. Ennyi történt.

Szólj hozzá!

Címkék: Pedagógia-Pszichológia

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr235291881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása