Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Ügyvédek árnyékában

2013.05.10. 15:39 szigeti nora

Az árnyék témahetem egy V. kerületi nemzetközi kapcsolatokkal is rendelkező, a polgári jog valamennyi területével foglalkozó ügyvédi irodában töltöttem, ahol alkalmam volt részt venni ügyvédi hivatás gyakorlásának mindennapjaiban. Különösen szerencsésnek érzem magam, hogy az ügyvédi szakma olyan jeles képviselőivel dolgozhattam együtt, akik nem csak az ügyvédi hivatást gyakorolják magas szinten, hanem a tudományos élet jeles képviselői is.

Napjaim sűrűk voltak, mindig volt számomra egy újabb kihívás. Megismerkedtem a hét során az irodai munkával, továbbá lehetőségem nyílt tárgyalásokon is részt venni, illetőleg beletekinthettem a választottbírósági eljárás folyamatába is. Szerdán még a Kúriára is (egykori Legfelsőbb Bíróság) eljutottam, mely igazán maradandó élmény volt számomra. Az irodai munka során bepillantást nyerhettem az elektronikus cégeljárásba, okiratokatszerkesztésbe és egyéb, az ügyvédi munkához kapcsolódó feladatokba. Mindenki nagyon segítőkész és kedves volt velem az első naptól kezdve. Az itt töltött idő alatt megerősödött bennem az, az elhatározás, hogy a jogi pályával kapcsolatos választásomat megtartsam.

komment

Címkék: Jog

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr205292543
süti beállítások módosítása