Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

"Figyelj.....ha te ilyen okos lány vagy, miért akarsz stylist lenni??!"

2013.05.06. 20:18 Szántó Viktória

Ez a nap mottója, Timi szegezte nekem a kérdést ott létem nagyjából harmincadik percében. Egyébként nagyon szimpatikus lány, Ő volt többek között az X-faktorosok stylistja is, a mostani projektjük pedig négy kolléganőjével az RTL-en futó (az elhangzott részletek alapján nem túl nívós) Éjjel Nappal Budapest című sorozat. A munka abból áll, hogy a forgatókönyv alapján az összes jelenet minden apró szereplőjének (a statisztákat beleértve) szettjeit állítják össze. Az irodájuk egy hatalmas, hangulatos ruhagardróbra emlékeztet, még a földön is táskák, és cipők hevertek; amint beléptem, otthon éreztem magam (szó szerint). Egy-két órát ott töltöttem, csendben megfigyeltem őket munka közben, majd útnak indítottak egy rakás pénzzel, hogy vásároljam meg egy fotózáshoz a szükséges ruhákat. Hú, gondoltam, ez az  álommeló, azt csinálom, amit imádok, csak más pénzéből. HÁT NEM. A lehető legnagyobb esőzésben, árvízben és özönvízben mászkáltam 8 kiló ruhával, egy táskával, és egy esernyővel XXXL-es, sötétkék, pamut piquet-pólót keresve. A szerencse az, hogy a szandálom sem bírta a gyűrődést, és a nap folyamán egy divatos, ámde kényelmetlen papucsként funkcionált, a lábamat meg látni sem akarom azóta. Olyan szinten csontig áztam, hogy amikor visszatértem az irodába, és leültem a rekaméra, alattam egy diszkrét pocsolya formálódott a belőlem csepegő vízből. Egyébként leszámítva a rossz körülményeket, és ezt a @íđĐ{đ"* időjárást,  tényleg nagyon élveztem, és alig várom, hogy visszamenjek szerdán (mert holnap forgatáson leszek fél kilenctől este hétig).

Szólj hozzá!

Címkék: Szépségipar

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr115285276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása