Mi az az Árnyék témahét?

2013. május 6-10-ig az AKG végzés előtti évfolyamán "Árnyék" témahetet tartunk. A témahét során a diákok egyenként kísérik a napi mukájukban egy-egy szakma képviselőit 5 napon keresztül. A munkájukban segíthetnek, megfigyelhetik, hogy mit is jelent az adott szakmában dolgozni. A blogon a tanulók napi beszámolói olvashatóak.

Látogatások

Az első felvételem

2013.05.09. 00:05 Balogh Ákos

A mai napom a tegnapihoz képest pihentetőbb volt. Délután érkeztem meg a bázisra és elkezdtem dolgozni a már megkezdett vágnivalómon. Közben pedig szünet gyanánt részt vettem egy beszélgetés felvételén ami az utómunkálatokat követően egy adás részét képezik majd. Érdekes volt végignézni/hallgatni hogyan készülnek fel a műsorvezetők és interjúalanyok a beszélgetésre és hogyan vágják ki, illetve sodorják magukat a különböző kérdez-felelek csapdákba. Valamint a felvétel után befejeztem a rám bízott vágást és szerkesztést, ezzel életet adtam a második általam korrigált műsornak (olyan 50 perc körüli tehát volt vele munka...). 

Szólj hozzá!

Címkék: Média

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyektemahet.blog.hu/api/trackback/id/tr665290042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása